Online samoobsluha
Slouží mimo jiné ke sledování spotřeby vašich služeb.
Online samoobsluhu naleznete na adrese https://samoobsluha.lamamobile.cz/
Slouží mimo jiné ke sledování spotřeby vašich služeb.
Online samoobsluhu naleznete na adrese https://samoobsluha.lamamobile.cz/
neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, a proto vám přinášíme změnu účtovací periody a zároveň několik užitečných novinek v samoobsluze.
Aby bylo vaše vyúčtování přehlednější, od 1. dubna 2025 budou faktury vystavovány vždy k 1. dni v měsíci.
V rámci přechodu na nový systém dojde během následujících dvou měsíců ke zkrácení účtovacího období, aby se vše postupně srovnalo.
Abychom vám přechod co nejvíce usnadnili, připravili jsme konkrétní příklad, jak se změna dotkne vašeho vyúčtování:
➡ Toto období bude zkráceno na 3. 4. 2025 – 30. 4. 2025, a tomu odpovídajícím způsobem bude upravena i výše paušálu.
➡ Toto vyúčtování již bude ve standardní měsíční výši a bude se řídit novou účtovací periodou.
📌 Podrobnosti k této úpravě naleznete ve své samoobsluze.
Kromě úpravy fakturace jsme pro vás připravili vylepšenou samoobsluhu, ve které nyní můžete:
✅ Zjistit aktuální stav spotřeby dat
✅ Zjistit vyčerpaná data a podrobné vyúčtování přímo na faktuře
✅ Spravovat své služby rychleji a přehledněji v nové verzi samoobsluhy
✅ Mít všechna vyúčtování na jednom místě
✅ Přihlásit se jednoduše přes prozvonění
✅ Využít nové způsoby platby za služby
Pro zajištění rychlého a bezproblémového zpracování vašich platebních požadavků prosíme o důsledné uvádění správného variabilního a specifického symbolu. Tyto údaje jsou klíčové pro automatizované párování plateb a výrazně urychlují následné vyřízení vašeho požadavku. Nesprávně nebo chybně zadané symboly mohou vést ke zpoždění vyřízení či vrácení platby. Děkujeme za spolupráci!
Věříme, že vám tyto změny přinesou větší pohodlí a lepší kontrolu nad vaším tarifem.
Pokud máte jakékoli dotazy, jsme vám k dispozici.
Děkujeme, že jste s námi!
Tým LAMA mobile